Powrót? Nowe, inne podejście do ...

Witam Cię, w moim pierwszym wpisie od bardzooo dawna



       Pewnie zastanawiasz się po co pisać tu skoro mam instagram i tam mogę równie dobrze publikować swoje posty i opinie o kosmetykach. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tym, czy nie wrócić i na poważnie zająć się pisaniem własnie tu. Większość użytkowników na ig. zwraca uwagę tylko na zdjęcia, nie czyta opisów, dlatego też myślę, że zbędne jest pisanie tam długich postów opisujących produkty czy ogółem poruszających ważne moim zdaniem tematy pielęgnacyjne.








     Pamiętaj nie ma zmuszania do czytania postów!!!



 Mając bloga, w pewnym stopniu, mam pewność, że osoby wchodzące tu, będą chciały dowiedzieć się czegoś konkretnego, na temat danego produktu, czy tez mojej opinii, a nie tylko zobaczenia fotografii  :)

No dobrze na dziś to tyle, nic specjalnego, mam nadzieję, że wyjaśniłam dlaczego wolę pisać tu niż na instagramie <3 
Co nie oznacza, że tam nie będę aktywna. Szykuję Wam rozdanie na pełny rok powstania mojego profilu, to dzięki Wam jestem tu gdzie jestem <3

Koniecznie daj znać co o tym myślisz w komentarzu, jestem bardzo ciekawa.
   
    To co ? Do zobaczenia w kolejnym poście kochani <3

 

Komentarze

Popularne posty