Hejka, Hej, mój pierwszy wpis, co, jak,dlaczego?

                                                     Hej WSZYSTKIM,

W końcu udało mi się zebrać i stworzyć bloga<3 Borykałam się z tym od jakiegoś czasu, miałam stworzyć go przed maturami, wiadomo czas mijał ja nic w tym kierunku nie robiłam, odkładałam na później, zawsze było coś ważniejszego. Założyłam go z myślą o pisaniu recenzji kosmetyków, stylizacji paznokci hybrydowych, a także będę pisać o wszystkim jak i o niczym.Zapraszam Was również na mój instagram:  https://www.instagram.com/pola_beauty, tam też na dniach pojawi się mała niespodzianka. Myślę, że nie będę tu przeciągać i pisać cokolwiek, wolę pisać konkretnie, tak więc na dziś to koniec. Mam nadzieję, że zaciekawię Was moimi dalszymi wpisami.

Do zobaczenia :)

Komentarze

Popularne posty